Eredeti oldal
NYILVÁNOS ADATOK
2. Tevékenységre, működésre vonatkozó adatok » A hatósági ügyek intézésének rendjével kapcsolatos adatok

1. Államigazgatási, önkormányzati, és egyéb hatósági ügyekben ügyfajtánként és eljárástípusonként a hatáskörrel rendelkező szerv megnevezése, hatáskör gyakorlásának átruházása esetén a ténylegesen eljáró szerv megnevezése, illetékességi területe, az ügyintézéshez szükséges dokumentumok, okmányok, eljárási illetékek (igazgatási szolgáltatási díjak) meghatározása, alapvető eljárási szabályok, az eljárást megindító irat benyújtásának módja (helye, ideje), ügyfélfogadás ideje, az ügyintézés határideje (elintézési, fellebbezési határidő), az ügyek intézését segítő útmutatók, az ügymenetre vonatkozó tájékoztatás és az ügyintézéshez használt letölthető formanyomtatványok, az igénybe vehető elektronikus programok elérése, időpontfoglalás, az ügytípusokhoz kapcsolódó jogszabályok jegyzéke, tájékoztatás az ügyfelet megillető jogokról és az ügyfelet terhelő kötelezettségekről
Pécsudvardi Közös Önkormányzati Hivatal Ügyrendje

A 2016. évi CL. törvény az általános közigazgatási rendtartásról

Az illetékekről szóló 1990. évi XCIII. törvény

Eljárást megindító irat benyújtására szolgáló postacím: Pécsudvardi Közös Önkormányzati Hivatal 7762 Pécsudvard, Felszabadulás útja 47.

Pécsudvardi Önkormányzata átruházott hatáskörei:
- polgármesteri hatáskör:     
  • temetési költségekhez való hozzájárulás biztosítása,
  • köztemetés biztosítása
  • települési támogatás iránti kérelmek elbírálása
  • vis major települési támogatás
               


Frissítés: A változásokat követően azonnal, Megőrzés: Az előző állapot törlendő
Utolsó frissítés: 2023.09.14.